27. aprillil panime meie rahvusvahelisele koostööprojektile (Erasmus+) väärika punkti lõpuseminaril “Kuidas laduda vundamenti head vundamenti täiskasvanueas õppimiseks?”.
Seminar tõi kokku 59 osalejat, nende hulgas nii erakoolitajaid, täiskasvanutega tegelevaid õpetajaid nii täiskasvanute gümnaasiumitest ja kutseõppeasutustest, õpetajaid rahvaülikoolidest kui ka spetsialiste, näiteks Töötukassast. Nende hulgas oli ka kümmekond kolleegi Lätist ja Slovakkiast. Korraldajatena rõõmustasime, et meil õnnestus kokku tuua lajapõhjaline esindatus täiskasvanuhariduse valdkonna töötajatest, kes jagavad selle valdkonna väljakutseid.
Seminari eesmärk oli kutsuda kaasa mõtlema täiskasvanud õppijaskonna eripäradest ja sellest, mida on vaja teada õpiedukuse laiemast kontekstist, et toetada täiskasvanud õppijaid, sh iseäranis neid, kelle õpimotivatsioon ei pruugi olla nii kõrge ja õpihoiak nii positiivne. Teisisõnu, millist vundamenti vajame täiskasvanute õppimise toetamiseks?
Projektimeeskonnana usume, et täna on valdkonna tegijate koostöö veelgi vajalikum kui kunagi varem. Projekti ajendaski meid elluviima trendid, mida märkame täiskasvanuhariduse valdkonnas. Loe rohkem: Projekti taustalugu
Mis seminaril toimus?
![👉](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/taa/1.5/16/1f449.png)
![👉](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/taa/1.5/16/1f449.png)
![👉](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/taa/1.5/16/1f449.png)
![👉](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/taa/1.5/16/1f449.png)
![😉](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tb0/1.5/16/1f609.png)
![💡](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t95/1.5/16/1f4a1.png)